tirsdag 11. november 2008

Eit lite glimt av jula som fall i fjor...

...

8 kommentarer:

  1. Nydelig! Så stilfullt blir dessverre ikke juletreet vårt.... Litt for masse "egenprodusert" juletrepynt fra de små:-) Men det har sin sjarm det også:-)

    SvarSlett
  2. Søtt! Var kanskje ikke så dumt med "perlegirlander" ... hmmmmm :-)

    SvarSlett
  3. Vakkert!
    Du, de kransholderene forsvant ut utrolig raskt. Jeg rekker nok ikke å få inn flere, dessverre, men jeg kan ta en titt på lageret, det er mulig det ligger noen få der som ikke er lagt ut i nettbutikken, om du er interessert?

    SvarSlett
  4. Sååå vakkert! Rett og slett!
    Det vart slik at eg byrja å gleda meg!

    SvarSlett
  5. Ååååå så vakkert!!!!

    Har en award til deg inne hos meg :o)

    Kveldsklem fra Vibeke.

    SvarSlett
  6. Ja, hva kan man si annet ennn NYDELIG:))

    SvarSlett
  7. TUSEN TAKK for nydelige ord som du ga meg i hilsningen fra deg!!!!Varmet langt inn i hjerterota mi :o)

    Kveldsklem fra Vibeke.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.