lørdag 20. desember 2008

Når me snakkar om husavask...

so har eg tenkt å vera ein tå dei fyrste som viser kva som faktisk står att. Eg trur kanskje også at eg er ein tå dei få som har slikt å vis fram. Eg har surfa frå blogg til blogg og sett på vakre julestilleben og ferdigpynta julatre....og fortrengt mine eigne..stilleben...of horror..

Men i dag skal det skje. Som det er mogeleg å ane har eg bestemt meg for å sy gardiner til stova no før jul..i dag faktisk. Etter tre år uten har eg no kome fram til at eg ikkje kan leve ein dag til utan gardin...(eit av dei sju slaga trur eg...)

..og ein komode må verte fredigmala før jul...(eit anna slag..)

..men på mandag, eller kanskje allereie i kveld skal de få nokre Etter bileter sidan heile mi sjel håpar at desse over her...er FØR :) (kanskje eg er vorten litt betre ven med kameraet som gav meg bileter i dei utrulegaste fargar som ikkje eingong Photoshop klarte å fikse..)

Ha ein flott vaskelaurdag og skittensundag!

2 kommentarer:

  1. Burde vise fram noen sånne før bilder jeg også....det er nok å ta av her i huset ;-} Skal se om jeg tør,...men akkurat nå erd et julegaveshopping som står for tur....Tudeluuu...

    SvarSlett
  2. Hahaha, dette var det beste jeg har sett på leeeenge ;0)
    Ja, vi trenger noen slike bilder, det er sikkert ;)

    Kos deg med vasken og alt det andre, selv prøver ejg gjøre minst mulig men...Du vet ;)

    Husk solsnu nå da!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.