søndag 25. januar 2009

Dagslys

I dag er det ein svært vakker vinterdag her hjå oss. Lysten og viljen kivest om kva dei dyrebare timane med dagslys skal brukast til.

Eg vil ut og ga tur, lukte og kjenne naturen, suge dagslys inn alle porer og kjenne at eg lever etter ei veke på kontoret!



Samstundes har eg eit syprosjekt eg så gjerne skulle arbeide med, og eg arbeider så dårleg om kvelden. Etter klokka 4 er det mørkt og etter det er mørkt er eg både tiltaks- og brukalaus.

Eg er ikkje dummare enn at eg ser at problemet mitt er av den "luxuriøse" sorten....og eg trur at eg startar ute...

3 kommentarer:

  1. Er det i grunn ikke godt at vi har flere muligheer, lyst og mulighet til å gjennomføre dem Britt??
    Toppen i grunn. Nesten umulig å sette seg inn i tanken på hva noe annet.

    Nyt søndagen, med sunnhet utendørs eller søt sying innendørs.


    klem herfra.

    SvarSlett
  2. Dagslyset er flott nå, særlig når det ligger snø ute!
    Nydelig bilde.


    Nyt søndagen enter du syr eller sår!

    SvarSlett
  3. Her merker jeg at dagene har blitt mye lyser, enda vi nesten ikke har snø ute.
    Ja takk, begge deler, var den en som sa?
    Vi har gått tur ned til fjorden i dag. Vakkert lys!
    Kos deg uannsett aktivitet du:-))

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.