onsdag 1. juli 2009

Hjartemedisin..





4 kommentarer:

  1. ..gosh,
    for en flott collage!
    Så fine blomster du ,maler!! Kjenner jeg blir så nysgjerrig på deg..
    Du er en liten kunstnersjel,
    det er ihvertfall klinkende klart!!

    Hjertemedisin... ja, brukes ikke denne blomsten i hjertemedisin, tro????

    God klem fra imponerte Jannicke

    SvarSlett
  2. ..måtte google litt..
    Joda,
    giften i revebjellene : digitoxin, brukes i små doser i hjertemedisin ;o)
    Er ikke sykepleier for ingenting!!
    J.

    SvarSlett
  3. Hei du !
    Innom kun for å fortelle at jeg har slettet bloggen - for siste gang. Jeg har hele tida visst at når noen " oppdaget " hvem Julie er... da skulle bloggen slettes. Jeg jobber jo i en offentelig etat og har ikke lyst til at klienter eller naboer skal vite hva jeg foretar meg på hjemmefronten.
    Litt stusselig ... jeg syns jo blogging har vært en kjempekoselig hobby og har blitt kjent med mange hyggelige damer. Du er jo absolutt en av dem !
    Kommer innom å hilser på deg igjen !

    Hilsen Julies tilværelse

    SvarSlett
  4. Utruleg vakkert og inspirerande!

    Ha ein fortsatt god sommar!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.