søndag 13. desember 2009

3. sundag i advent



Då var pakkelappane klare....

8 kommentarer:

  1. Pepperkakelapper?? Så stilig!!
    Skriver du med melisglasur, eller limer du papir på baksiden?

    Klem J.

    SvarSlett
  2. Uhmm. Bliver lækker sulten. ;o)
    Jule klem
    Birgitte

    SvarSlett
  3. Dette var da virkelig noe nytt, skal du virkelig bruke de til pakkelapper blir det kjempemorsomt!

    SvarSlett
  4. dette var stemning...
    klem'''*

    SvarSlett
  5. Så fine!!! Tenk å få pakkar med juleduft! Ein slik ville eg bli overlukkeleg av å få! :)

    SvarSlett
  6. ..er det sant????...ordentlige pepperkaker..eller lurer du meg no..jeg er blåøyd både fysisk og mentalt må veta.....

    SvarSlett
  7. Wow - det var kult!! Ungane er glade då...når det vart pepperkaker?! For det er ordentlige kaker?!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.