søndag 28. mars 2010

Inspirasjonslaus..

Sikkert eit heilt nytt ord. Men slik kjenner eg meg om dagane. Har mista drivet. Kvar gong eg lyftar kamera for å ta bileter av ting rundt meg, kjennes Nikonet tungt og umanøvrerbart. So eg legg da frå meg. Eg veit at kunstnarar må arbeide i inspirasjon og uten. Dei må kvar dag ta opp sin pensel, meisel eller penn.

Ikkje utan grunn eg er vanleg lønnsmottakar. Eg kan gå rundt bøygen kvar dag. Kanskje noko av grunnen til denne tørka er at våren let vente på seg her i Hakkadalen. Vårblomane mine ligg under ein halv til ein meter snjo. Da tødna, men da tødna seint.

Da e nesten so eg lurar på om eg treng meg ein ferie, ein påskeferie?

12 kommentarer:

  1. Du skriv så godt :-)
    Så flink å sette ord på ting!
    Bileta dine er flotte dei.
    Men av og til treng vi fri.
    Våren kjem nok den, sjølv om det snøa i natt.
    Ha ein vakker kveld!

    SvarSlett
  2. Godt formulerte funderinger !! Og inspirasjonen kjem og går akkurat som våren. Det var no fine bilder du hadde på lur !!

    SvarSlett
  3. Man kan ikke være kreativ hele tiden. Gjør noe helt annet så kommer den garantert snikende ;)

    Ha en harmonisk påske!

    Klem Erika

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder selv med manglende inspirasjon.
    Slik er det vel med de fleste av oss.
    Ikke altid vi har den store inspirasjonen.
    Våren kommer nok til deg og.
    Ha en fin kveld videre

    SvarSlett
  5. Du skiver nok noe mange bloggere tenker i perioder. Man mangler inspirasjon, vet ikke helt hvem man blogger for og hvor veien går videre. Men med en liten pause, så er du der nok sikkert igjen. Surf litt rundt på blogger, lek litt med interiøret hjemme. Gi slipp på "plikt-følelsen", så kommer nok inspirasjonen i takt med at våren banker på døren.

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Monicas Univers

    SvarSlett
  6. Kanskje du rett og slett må oppsøke våren en annen plass denne påsken, og håpe på at det hjelper på inspirasjonen? Skjønner godt at du lengter etter vårblomster og rask snøsmelting - og eg håper du snart får det!!

    Klem!

    SvarSlett
  7. Vi som jobber som billedkunstnere opplever å være inspirasjonsløse vi også...Vi jobber på når vi har inspirasjonen over oss (nesten både natt og dag) så har vi mulighet til å glo i luften når inspirasjonen uteblir for en stund. Tror igrunn det er ganske normalt. Bare legg fra deg det tunge cameraet med god samvittighet, inspirasjonen kommer helt sikkert tilbake =)Når solen varmer ansiktet og snøen smelter vekk så små krokus og blåveis viser sine små hoder, da er du klar med cameraet igjen vet du!

    SvarSlett
  8. Ville berre sei at eg har skrive litt om min venn Mahonia i kommentarfeltet hos meg.....

    SvarSlett
  9. ser ikke ut på bildene at du er i bloggtørke... vakker krokkus...!

    er det myesnø i Modalen?? koselig at du bor der da...!
    jeg bor i en bydel til Bergen, den nærmest deg...
    si fra om du skal til byn, alltid noen bloggere som vil ta en kaffekopp¨¨*
    riktig god påske, klem,magny

    SvarSlett
  10. God påske! Sikker på at det lysner etter noen deilige fridager.

    Vakre bilder!


    Tove

    SvarSlett
  11. Kanskje det er noko som går?? Tungt kamera her og....pcèn får storsett væra i fred...pussleria også. Hmmm...men no letta det litt! No når du kom ut av inspirassjonslaus-skåpet! ;) Det er jo alltid godt å kjenna seg normal! Eg sender nokre varme vindar mot Modalen så snjoen kan dra- det hjelper vett du! :)
    Så set me oss i ein krok og ventar til det går over!
    God påskeferie!

    SvarSlett
  12. Du er nok ikke den eneste som lider av dette, og jeg har lenge skylda på den uhorvelig lange vinteren. Nu er jeg så heldig at jeg føler at gnisten er på tur tilbake, og den kommer nok til deg også. Her er også våren skjult under sneen, bare gang- og sykkelstiene er bare. Men det er håp. Også i år.

    Klem.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.