mandag 30. august 2010

Syrinhortensia..

5 kommentarer:

  1. å, herlighet - dette likte jeg!!! såå nydelig å lage krans av :o)
    Blomstrer disse i hagen din nå? heter de syrinhortensia?

    Ikke mye styr med de flisene du :o)
    men litt hjelp fra en murer fikk jeg. jeg vil tippe mureren brukte
    2-3 timer tilsammen på hele jobben, fordelt på to dager (den hvite silikonen må taes på helt til slutt når alt er tørt).
    Det tok mye lengre tid og var myyye mer styr å overbeise mannen om prosjektet + trøste ungene som hadde gode barndomsminner i de gamle flisene. Men mor var hard og bestemt i denne saken... ;o)

    SvarSlett
  2. ....dette var da bare heelt vidunderlig vakkert du....og innlegget under...det er vart og sant....her er det rolig dag før oslobygda venter...vetlajento har bursdag i måro..og veit ikkje ka ho ønskar seg.....jasu jau..sånn går no dagan...

    SvarSlett
  3. Det er slik jeg liker å bli tipset!
    Jeg har ikke blomstene, men jeg har fargekombinasjonen i garnsortimentet!
    Kuuult!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.