tirsdag 21. desember 2010

Eg gler meg...

...
Gjer du?

10 kommentarer:

  1. Jepp ;)

    Er igang med gleding her og.

    No står mannen på kjøkkenet og brenner mandler, han har tatt seg fri idag fo rå lage til julegaver til allesine ansatte ;)

    Eg skal opp og male badet. Selvsagt typisk meg å dra igang et PROSJEKT når det snart er jul, så her flyter det. Hehe.

    Men jul blir det uansett ;) Ha en flot førjulstirsdag!

    SvarSlett
  2. Merry Christmas and a Happy New Year!
    Winter greetings to send a permanent guest of the Polish;)

    SvarSlett
  3. Du tek njotande bilder!!!!
    Mvh lise m

    SvarSlett
  4. JA!!!!!!! Gleder meg masse! I år også :)

    Catje

    SvarSlett
  5. Her var det ein kjekk blogg, som eg gler meg til å følgje! Og så var den på nynorsk også ;)

    SvarSlett
  6. ..gleder meg,
    men pittelitt sliten..
    Tøft å være butikkdame i disse dager!
    Knallfine bilder!
    Klem J.

    SvarSlett
  7. Sååå vakkert!!!
    Sorry,men gleder meg ikke...men det er forbigående:-))
    Deilig dag & Klemmm Randi

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.