torsdag 23. desember 2010

Ein elefant i rommet..

og anna julemorro...



Endeleg vart juletreet ferdig pynta, og i år med raudt sidan ungane insisterte :) Desverre gjekk den nye lyslekkja med 100 lys like etter all pynten var på plass, slik at treet vart brått mykje mørkare. Usikker på kva eg skal gjere sidan treet er eit dryssetre. Om all pynten skal av og nye lys på, reknar eg med at eg står att med stammen og nokre få nåler her og der. Då må me også ha nytt tre. So for no får det stå der mørkt og sturt medan me ordnar jula inn i resten av huset..



...so snart, snart skal beina på bordet... sauebeina for å vere korrekt..

13 kommentarer:

  1. Ønsker deg en kjempekoselig jul, så fint du har det! Hva gjør det vel da om treet er mørklagt.... (er det elefanten?) Klem!

    SvarSlett
  2. Hihi, sauebein her også...ja i morgen da;)
    Treet har kommet på fot, men venter sønnen hjem til jul, og han skal få være med å pynte:)
    Koselig hos deg!

    Ønsker deg en riktig god jul!
    Klem fra Turid;)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder og fantastisk flott juletre - med eller uten lys ;)

    God jul!

    SvarSlett
  4. ..ja, der har du et lite juledilemma!! skrekk og gru at lysene ryker etter at treet er pyntet...

    Uansett .

    God Jul til Modalen fra Minde :o)

    Klem J.

    SvarSlett
  5. Hei og hå!!
    Treet ditt er kjempelekkert selv om ikke alle lysene virker;) så fint pyntet:) ønsker deg og dine en fantastisk flott jul kjære deg:)
    Mange klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  6. ♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*•♫

    from Holland! Warm regards, Ingrid

    SvarSlett
  7. Håper det ordner seg med lysene! God jul til deg og dine!

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelege Julebilete i frå deg!!
    skulle vore nærmare så skulle du fått eit par lyslenke, oppdaga at eg kunne ha pynta to tre med alt som var i kassene ;-)

    ynskjer deg og dine ei Velsigna Julehøgtid!

    Juleklem

    SvarSlett
  9. Så nydelige og stemningsfulle bilder. Digger borddekorasjonen!

    Ønsker deg og dine en riktig God Jul!

    Klem fra Carina

    SvarSlett
  10. God jul til deg og dine også:-).

    SvarSlett
  11. Ser riktig bra ut hjå deg synst no eg! Ser også at eg har litt å lære når det gjeld borddekkinga...Takk for juleynskje og ha ei veldig fin jul i Modalen!! Vi bloggast... men no tek vi julefri!

    SvarSlett
  12. Tusen takk for koselig kommentar inne hjå meg.
    Håpar du og dine får ei fin julefeiring og et flott nytt år.

    Klem Synne

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.