onsdag 22. desember 2010

Her strever dine arme små..

Kor i all verda vart tida av. I dag hadde eg heile dagen. Arbeidslista var eit par nautiske mil lang, men det skulle no berre mangle med ein heil fridag til rådvelde. Korleis 6 tima forsvann med noko som ikkje stod på lista er for meg uforståeleg. Skulle berre.... og berre tok tid. Og no, no skal eg begynne på den fyrste nautiske mila... etter middag...



Skulle sjølvsagt berre bake to små kakeoppskrifter. Ein stad der i mellom, vart halve oppskrifta frå den eine forveksla med den andre, og vips... mutasjonar oppstod. Kan vel kalle kakene interessante og eg er veldig glad dei kun skal etast tå venner og kjente.... stakkars...



men no..no må eg finne skjegget...

7 kommentarer:

  1. ...wow, loving them !!!
    Have a merry christmas
    Gabi

    SvarSlett
  2. Hi hi! Sånn er det med fridagar. mange planar og goooooood tid ;)

    SvarSlett
  3. Hej! Jag tittar bara in för att jag vill önska dig en underbar julfröjd! Många kramar från petra

    SvarSlett
  4. ...men småfuglene får i alle fall sitt ;-)

    Benytter anledningen til å ønske deg og dine en riktig koselig juletid - nå er det tid for å nyte dagene med familie og venner! Kos deg!

    Juleklem fra Li

    SvarSlett
  5. Haha du er skjonn, jo mer tid en har jo mindre faar en gjort ! Du maa spare en bakst til meg til jeg kommer paa besok;) Alt du lager smaker fantastisk uansett saa jeg tror ikke du har noe aa bekymre deg over. Klem

    SvarSlett
  6. Disse var da veeeldig søte!!
    Veldig smart!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.