fredag 17. desember 2010

Oh my deer.. by Ramme Alvor

Ja, det har ikkje gje meg hus forbi at skogen skal inn i huset for tida. Og alle hjortane som no ligg og sleng rundt omkring på senger og stolar i norske heimar. Eg kjenner eg vert rett og slett litt fnisete av det. Og da løgnaste er at eg lika da litt... sjølv om me har gjerda huset vårt inne nettopp for å halde hjorten ute.



For ute er han, rett her ute. So eg gjekk ut og knipsa han. Han gidd ikkje stikke av ein gong... synd det er natt her heile døgeret...kanskje til våren får eg han utan blits..

7 kommentarer:

  1. FINE HJORTEN- UTE ELLER INNE..

    GOD HELG!

    SvarSlett
  2. Haha - herlig antitrendy, altså beint ut trendsettende! Du vet, det er ideer som dette som blir morgendagens mote - gjett om jeg gleder meg til å se hvordan interiørbutikkene løser dette!
    Og om jeg blir litt anti her, får du ha meg unnskyldt, jeg bare må benytte anledningen når den byr seg :-)
    Ønsker deg ei DYRISK god helg! Klem

    SvarSlett
  3. Ingen gjerde hos oss - rådyrene går rett gjennom hagen og spiser alt de finner ;) Men fine er de...

    SvarSlett
  4. ..oioi.. er litt glad bambi henger rundt halsen, og ikke er i hagen! den så litt olm ut!
    Helgeklem j.

    SvarSlett
  5. Hihi....den er like fin 'live' som på pute, kjøkkenhåndkle eller sengetøy ja! God helg!:) Klem fra Heidi

    SvarSlett
  6. Flott kar i hagen da:)men så e eg hjortejegar og da....Litt inhabil må en vær:D

    SvarSlett
  7. Fniiis... De er definitivt annerledes på putene enn på trappen ja.-)) Synes de er utrolig vakre,og selv om de kommer på besøk spiser de aldri noe "av verdi"her...(kanskje de ikke ikke liker usprøytede blomster:-)
    Deilig lørdag til deg & Klemmm fra Randi

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.