torsdag 17. februar 2011

Til helga kanskje...

Det vert mykje blomer og vår hjå meg desse dagane. Det er av den enkle grunnen at eg "fota" det som er nærast. Har ikkje hatt tid til å kome meg ut og ta bilder av den nydelege vinteren vi har her akkurat no.

Til helga kanskje...



De har rett, mange av dykk som forfektar vinteren enno, det er eit bel att til våren kjem. Og glad er eg for det, for eg har eit maleprosjekt i 2 etg. som skal gjerast før våren...og det er gigantisk... eller det kjennes i allefall slik...
...
Så til helga kanskje....

3 kommentarer:

  1. :-)
    TUNGA BEINT I MUNNEN JA, IKKJE ENKELT NEI!

    Kos deg ulike prosjekt, til helga kanskje? ;-)

    klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg! :-)

    Sving innom hos meg så finner du en aldri så liten utfordring til deg.

    Kos deg med prosjektet i annen etasje du. Tror nok vinteren varer en stund ennå - til tross for vakre og vårlige innlegg hos deg ;-)

    Klem fra Irén

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner ikke alle orda, men det er kosli å lese og jeg liker bildene dine :)
    Natta ;)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.