søndag 15. mai 2011

Den veien høna sparka..

Sikkert mange med meg har ikkje sett beina innandørs den siste tida. Ja, ikkje dei skikkelege husmødrene, men slike som eg som ikkje treng rare unskyldningen for å la husarbeidet segle sin eigen sjø.


Ingen treng be meg to gonger for å legge inn nokre ekstra timer i hagen. Men inne liknar det snart på ein svinesti. Hadde resten av sumaren vore full av solskinnsdagar veit eg ikkje korleis det skulle gå. Men i dag kom (heldigvis) gråvèret og det er ingen veg utanom. Og kanskje når verste skiten er borte, vågar eg ta eit innandørs interiørbilete att... :)
God sundag!

10 kommentarer:

  1. Ha..ha!! Tror ikke du og jeg har samme betydning av "svinesti"...
    Her kom det regn etter å ha sol så lenge jeg husker...
    Lukter godt ute,kan sitte ved mac`n litt ekstra...lese... lage mye mat & håpe at dette ikke var den sommeren som kom dette året...
    Fiiin dag med kluten og alt annet & Stooor klemmm

    SvarSlett
  2. Enig med deg....
    Godt å ha en innedag, også gjør jo regnet og litt kjøl godt på planter....og huset innendørs (;-))

    ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. oh yes, just like me! Bare at eg heller bruke tida altfor mye på venner og kos enn husarbeid.
    Fin søndag:-))

    SvarSlett
  4. Ja, det er så kjekt å driva på ute, eg lagar meg eit nytt bed utav ein plen som vart så liten då vi bygde ny inngong. Lurer på om eg skal gjere alt grundig, eller ta lettvarianten som eg pla (tett med stauder som kanskje dekker div. kveke, løvetann og smørblomst...)
    Eg har vaska i fjøset no før helga, og til samanligning verka det veldig strøkent då eg kom i hus!! så det vart litt blogglandia i dag sidan det endeleg regnar.
    Har eit spørsmål t deg som erfaren bloggar, kor finn du gadget`n nedom innlegget, You might also like.... ?? Tusen takk viss du, eller nokon annan gluping, tek tid til å svare meg :o)
    Klem Auda

    SvarSlett
  5. her i Bergen dukket solen plutselig opp igjen.. så litt hage her i dag :o)
    Håper du har vært flink jente inne i dag da!! :o)
    Ha en super dag videre..
    Klem J.

    SvarSlett
  6. Kjenner den følelsen.
    Alt godt til deg fra meg. ;-)

    SvarSlett
  7. Sånn er det her òg! Godt å vita at ein ikkje er aleina ;-)

    SvarSlett
  8. Takk snille deg! og tenk eg fekk det til!!

    SvarSlett
  9. Ja men er det ikke fantastisk å ha den muligheten at man kan stelle ute og så ta det inne senere? Jeg prioriterer gladelig litt om på ting for å kunne holde på med det jeg liker best.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.