tirsdag 30. august 2011

Provincia del Chianti













12 kommentarer:

  1. Wonderful place,niece photos :))

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder! Fikk lyst å pakke kofferten og reise med en gang.... :)

    SvarSlett
  3. Herlig herlig bilde kollasj! Love it!

    SvarSlett
  4. Må sjekke flyavganger, og det i ein fart!
    Nyt dagene dine :-)

    SvarSlett
  5. Åh, hvorfor må du vise disse?
    Som jeg får lyst til å reise, se ting jeg aldri har sett før, høre et språk jeg ikke forstår og bare forsvinne fra alt og alle.
    Ønsker deg en god uke.

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder - og fantastisk sammensetning!!

    Ser ut som en helig provincia. : )

    SvarSlett
  7. Ja, hit kunne jeg godt tenkt meg en tur :)
    Nyyydelig bilder.

    klem Nina

    SvarSlett
  8. Ååååh ! :-)

    Jeg sier ikke mer....

    Frøken F

    SvarSlett
  9. Beautiful. We've been there 2 years ago!

    SvarSlett
  10. Å, bildene dine vekker gode minner! For den aller første ferien sammen med min kjære gikk til bl.a Chianti-regionen, det var en magisk sommer :) Skal definitivt tilbake dit en vakker dag!

    SvarSlett
  11. Hei hei. Der ville jeg også ha vært! Ser kjemperomantisk ut. Knallfine bilder.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.