fredag 2. desember 2011

...fredagskveld...


God helg!

12 kommentarer:

  1. God helg til deg og dine også.....håper det blir en superfin en!

    SvarSlett
  2. I love christmas time.
    Nice tree:)

    SvarSlett
  3. Vel en må vel finne den ene lille kulen i sakkosekken som viste seg å være vinnerloddet?? FINT og TRENDY tre.... Trendy dame altså;)

    SvarSlett
  4. PS: Jeg tenkte da spesielt på det treet til venstre i bildet...DS

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde! Den fineste julepynten er den du finner i naturen som her, vakkert! :)

    SvarSlett
  6. Flott - god helg til deg og dine - her har vi vestlandsveir idag og du da koser eg meg litt eg:-))

    SvarSlett
  7. Hmmmm.....ingen kongler her. Flott var det likevel. God helg til deg og !!

    SvarSlett
  8. blir så glad når jeg kommer innom her.. enkelheten.. den er rett og slett vakker : )

    ha en koselig helg.

    SvarSlett
  9. For eit nydeleg bilde!! Herlig stemning :) Ønsker deg ein fin 2. søndag i advent :)
    Klem helene

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.