torsdag 9. februar 2012

..lefling med våren...

..for ei lita veka sidan kjøpte eg meg kirsebærgreine i byd'n. I dag spratt dei...

 

..eg veit godt at da ikkje e heilt rett. At desse blomane aldri får oppleva å verta store og raude kirsebær, til det er det for skralt med homler i huset for tida. Eg har narra det flotta treet til å kaste seg ut i våren so altfor tidleg, med full fyr i ovenen og pittesmå glimt av sol.

 

..og vinteren, kva meiner vel han om denne leflinga med våren? Kjenne faktisk på meg at eg burde tatt meg fem minutta...og rulla meg i snjoen... godt for helsa og godt for samvitet...  ;D

6 kommentarer:

  1. Vårlig innlegg her og, tror vi begynner å bli litt desperate etter våren... Eg kan iallefall innrømme at eg snart blir gal av kulde og is....

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, og det er noe eget med å drive fram kvister, må jo være lov å drømme litt om våren;) Men vinteren er jo her fortsatt. Var ute i nydelig vintervær i går og tok bilder, elsker lyset som kommer mer og mer:)

    SvarSlett
  3. Fekk ein liten vårfølelse no - så flotte blomar. Her i stova er det iallefall vinterdaudt....må ha meg ei runde i dag og fylle på med nye planter etter vinterdauden:-)) God helg og klem

    SvarSlett
  4. ух-ты какая прелесть!!!

    SvarSlett
  5. De er så flotte de grenene, nydelige!

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Lene

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.