tirsdag 3. april 2012

Norske lappa...

forkledd som amerikanske pannekake...



..da e alltid noko surna mjelk...enten at da beint fram er kefir, eller sur skumma...eller heilmjelk surna med sitron, eller kanskje litt rjomme og mjelk blanda..yougurt går og, eller te nøden kanskje og ein skvett biola. Og so alltid eit egg eller to, alt etter kor mykje røra da vert. Litt sukker og ei teskjei natron. Mjøl ette so da trengs, te meir mjøl te tjukkare lappa.. kanskje pikkandes lita klypa salt i te slutt..

Dei vert aldri like og aldri lika vellukka, men kun ved få anledninga har me måtta gje alt te fuglane....

10 kommentarer:

  1. Det ser faaarlig godt ut, det der!!

    SvarSlett
  2. Lappene så kjempegode ut, ha en fin påske, hilsen Lisbeth <,)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker lapper, og apropps amerikanske. Min canadiske slektninger syntes det var uvant å få servert rømme til pannekaker. Som altså var norske lapper, men til forveksling like amerikanske pannekaker:)

    Lekre bilder! Nå må jeg ha frokost:)

    Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  4. MMMMmmmmmm...ser faaantastisk ut!!!

    SvarSlett
  5. Fin-fine bilder!
    Ble sulten jeg...
    Glad påske til deg =)

    SvarSlett
  6. Mmmm..dette så utrolig godt ut! Lenge siden jeg har laget lapper nå.

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Så vakre bilete♥

    klem din veg

    SvarSlett
  8. Nam...minner meg om min farmor sine surmelkelapper, herlig:))) Klem fra Agnete

    SvarSlett
  9. mmmh amazing :) you have an eye for making good photos!
    happy easter :) svenja

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.