tirsdag 19. juni 2012

Iris

Eit lite innlegg om iris til Moseplassen si utfordring om å vise din iris.



Eg har lite iris. To grunnar. Dei likar det magert. Mine bedd er feite. Då vert det lite blom og mykje blad. Eg syns dei gjer litt lite utav seg. Men eg er open for endring av oppfatning. Irisen over heiter Iris Sanguinea, trur eg, eller blod iris. Eller kanskje det er meir rett som Moseplassen påpekar..Sibir iris :D



Iris Xiphium trur eg denne heiter. Eller spansk iris. Den var nok ein løk blandt mange eit år, kom opp, vann og forsvann. Har aldri vorte sett sidan...

4 kommentarer:

  1. så fine de er! Jeg var helt sikker på at den første var sibiriris, men jeg skjønner nå at det finnes flere iris enn jeg ante, og at utseendet til sibiriris ikke er så unikt som jeg trodde. Vakker er den den blå, og utrolig spesiell den blå-hvit-gule. Synd den siste rømte fra hagen.

    Takk for at du er med og deler!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har heilt sikkert rett. Iris er ikkje mi sterkaste sida :D Sibir iris it is.

      Slett
  2. your photos are amazing :D they are so colorful and so beautiful that I can't stop seeing them :D I now follow on GFC hope you can do the same ^^

    xoxo
    www.jemenfousss.blogspot.mx

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.