torsdag 28. mars 2013

Påskeverkstad

  

Påskeverkstad er eigentleg noko ein driv med litt i forkant av påska, men når ein er i full jobb og ellers slit litt med tida, er jo påska perfekt til slikt. Mykje god tid. So fyrst i går kom eg i gong med årets planar for påskegga. Tidlegare har eg gje bananas med "sølvblad" på alle rammene mine, og nett i det eg var ferdig fann eg ut at eg plutseleg likt gull betre. So eg kjøpte inn masse gullmetallblad frå Panduro og tenkte det kunne verte fint på ka so helst. Eg har brukt dei på vasar og telysglas og det funka fint (bør unngå oppvaskemaskina :D) så det var naturleg å prøve det på påskeegga.


Det må innrømmast at limen hang ikkje så altfor godt på egga, men det å arbeide med gull i morgonsol må seiast å vere ei rein vitamininnsprøyting. Klikk gjerne på bilda og få dei større so håpar eg at eg har fanga stemninga. Egga vart ekslusive og delikate, eg hadde lagt eit gullegg.... :D


Fra spøk til alvor, dei vart ganske fine. Eg laga og eit med kobbarglitter og eit med gull og serviett....so fortsetjing vil koma.

Eg vil og takke for dei utruleg fine tilbakemeldingane eg har fått i det siste og eg skal komme meg rundt til kvar enkelt av dykk før påska er over, men som de ser har eg det litt travelt med å sitje stille i drivhuset og gullbeleggje egg.... tilværet si uuthaldelege lettheit...:D


6 kommentarer:

  1. Så koselig.
    Det har blitt dårlig med påskeverksted på oss denne påsken. Ungene har heldigvis hatt på skolen. Egget ble superflott, og det er vel ikke alle som har et gullegg.

    God påske og klem

    SvarSlett
  2. Det må jo være perfekt å ha påskeverksted i påsken :)
    Egget ble jo skikkelig fint

    Ha en fin dag og påske
    Klem fra Anette:)

    SvarSlett
  3. Du og du, kor lekkert !
    Reine kunstverka.
    God påske !
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  4. De ble da virkelig lekre. Skjønner godt du er opptatt med å sitte i drivhuset ditt. Ha en fortsatt strålende påske...

    SvarSlett
  5. Fantastisk lekre bilder og egg! Legge gullegget ja *humrer* Det er godt det ikke bare er meg som ikke har brukt de siste ukene på å male på egg, men i motsetning til deg spørs det om det blir noe påskeverksted på meg i det hele tatt. Når treåringen nekter synes jeg nesten ikke jeg kan sette meg ned på egen hånd. Eller kanskje det er akkurat det jeg burde? God påske til deg

    SvarSlett
  6. hadde vært takknemlig over å ha en brøkdel av din kreativitet og fargesans.. fortsatt sukkertøy for øyet, og balsam for sjela å komme innom her !

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.