lørdag 20. april 2013

Helgefrukost


7 kommentarer:

  1. Eg har gode minner frå ungdomstida då eg, bror min og mamma satt fleire timar ved frukostbordet og prata. Og vi starta alltid frukosten med å tenne eit ljos. Nesten som andakt :-)

    SvarSlett
  2. Ser fantastisk ut ღ
    Herlig og fargerikt
    Koselig med helg og
    slike lange koselige
    frokoster :)
    Ønsker deg en flott
    søndag, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Også hjerterundstykker da...... D

    SvarSlett
  4. Herlig!!
    Og så flotte rundstykker:))
    Nydelig dekket i herlige farger ♥

    SvarSlett
  5. Helgefrukost looks so delicious and sunny!;) Beautiful!

    In this morning, I drank the first morningcoffee in our terrace, sun was shining and I noticed the first butterfly, Oh, it was amazing!!:))At last spring is here, in Finlnad, too!:)

    Ps. I love your blog!♥

    Hugs, Marikki

    SvarSlett
  6. åhh hjerterundstykker ❤ og finaste Pip-serviset! :) herlig! Ja, helgefrukostar med all verdas tid er gull :)

    Ha ein fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  7. Flotte frokostbilder og hjerterundstykkene var kjempefine!

    Ha en flott søndag, klem fra Jorunn

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.