onsdag 15. mai 2013

Du store verda



 

...korleis livet kan komme kasta øve eit stakkars skinn so berre sat her og venta på våren.. Våren kom og livet eksploderte med den, i tusen ting som skulle vore gjort og som må gjeras....te og med ferie vert ein stressfaktor som må passast inn i kaoset...


Og eg er sikkert ikkje den einaste som har det slik. Skal likevel prøve å få tid til litt kaffi i solveggen og lytte litt på humlesumming og fuglesong. Me har no berre eitt liv og da e viktig å bruka da godt. Og så kom kommoden min i NIB-galleriet. Du store verda, kor kjekt!


6 kommentarer:

  1. Den kommoden din er bare fin, og Knappens 5 små = LOVE!

    SvarSlett
  2. Det er veldig viktig å ta vare på kaffen i solveggen :) Det er som du sier, vi har bare ett liv og det må nytes! La ikke stresset ta deg, det blir bra til slutt likevel.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med galleriplass! Ser jo her at du har enda en flott kommode, nydelig den på det øverste bildet også :-)
    Slik er det, vi lengter hele vinteren etter våren og når den endelig er her får vi det så travelt at den er over før vi egentlig fikk nyte den slik vi planla...

    God onsdag!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med galleriplass.
    Våren er travel, viktig å skvise inn plass til litt kos og hygge også.

    Ha en strålende dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så gøy at du kom med i galleriet,stas det:)
    Fine bilder hos deg,våren den er travel og det er liksom noko heile tida me litt kjekkt det og!

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Fant bloggen din nå, og har kosa meg med de flotte bildene du tar. Kommodene du har fikset er utrolig fine. Vil gjerne legge deg til i blogglisten min.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.