tirsdag 2. juli 2013

Oppseiing


Eg har etter litt ettertanke bestemt meg for å sei opp alle interiørblada eg abonnerer på. 
Dei har ikkje gjort meg lukkelegare eller huset mitt vakrare. 
Same med trimblada, dei har heller ikkje gjort meg tynnare eller sunnare.
Hageblada har eg faktisk ikkje hatt tid til å lese,
dei ligg der enno innpakka i plast.
Når sant skal seiast har eg fått litt overdose av inspirasjon som ikkje inspirerer. 
Eller kanskje det er det, at det vert for mykje,
som gjer at det verkar mot si hensikt?
For mykje av det gode
pleier ofte å verte litt..
kvalmt?
Det er godt å tømme hovudet litt
og la luft og ingenting
trenge seg inn
Kanskje då
kjem inspirasjonen 
tilbake?

6 kommentarer:

  1. gjort det samme , sagt opp alle!
    nå kjøper jeg med et blad når jeg trenger og det ser bra ut :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Det kan verte litt for mykje av det gode. Må alltid kjøpe eit interiørblad eg ikkje har lest før, men vert like skuffa kvar gong. Enten er det ikkje min stil eller så er det langt over min levestandard. Tenkt mykje på kva som gjer meg tilfreds i livet og det er ikkje det materielle. Eller planter, er det materiellt? Dei gjer meg lukkelege. Eg brukar masse pengar på hage, verdt kvar ei krone!

    SvarSlett
  3. Jeg pleier å handle et interiørblad når jeg skal kose meg:)
    Men vi finner jo veldig mye god inspirasjon på alle de fantastiske bloggene!!:)
    Det gøyeste er tips som ikke koster så mange kronene å lage.
    Men det er godt å ikke få for mange inntrykk på en gang. Kan bli litt fullt oppi hodet vårt ja:)
    Ha en fin dag!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  4. Jeg gjorde det for en stund siden. Får mye mer inspirasjon hos flotte bloggere.

    Ha en finfin dag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Du har nok rett. For mye av det gode er ikke bra. Overeksponering, overtrening, og oversosial. Ingen gode ting kommer ut av det. Da er det bedre å virkelig glede seg over et blad når du først kjøper et, og ser en forside som innbyr til koselige stunder og kanskje et glimt av inspirasjon. Det er dessuten begrenset hvor ofte man kan innrede, pusse opp, ommøblere og fikse. Energityver.

    Nyt en god bok i stedet, og la interiør og hage fikse seg selv en stund. ;-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.