søndag 6. oktober 2013

Gneistrande



Hausten har vore både gneistrande og grå, akkurat no er den grå
då er det godt å fyre opp i ovnen og krype opp i sofaen
Då me bygde hus ville eg gjerne ha ein type vedovn med kleberstein
då me kom inn i vedovnbutikken (om det heiter det :D)
ville ikkje seljaren selje oss den ovnen me hadde sett oss ut
han meinte at Contura var så mykje betre
han snakka og snakka og snakka...
so so vart det
etterpå har me vel funne ut at seljaren
fekk eit større påslag på Conturaen :D
men me er jo svært nøgde likavel

 

Muren er grå på åttande året fordi eg enno ikkje har funne ut
kva eg skal gjere med den
og no er da nesten litt moderandes :D
Heng meg på NIB si oktoberutfordring med dette innlegget
God sundag!

15 kommentarer:

  1. hei,
    har CONTURA-ovn vi og. fantastisk god ovn. elsker den. masse varme. og pen.
    liker vedfyring.
    fin høst til dere.
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Så koselig.
    Jeg ønsker meg virkelig en vedovn!!

    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Åh, så fine bilder av det fine huset ditt, og ovnen står i stil med resten.

    SvarSlett
  4. Lekkert peissted:))
    Lykke til i utfordringen ♥

    SvarSlett
  5. Koselig lun høststemning hos dere!
    Masse lykke til :)

    //Signe

    SvarSlett
  6. Nydelige høstbilder.
    Lykke til :-)

    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  7. Koselig bidrag .. Lykke til! Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  8. Sleip selger, fin ovn! Og så ser han veldig blid og kjekk ut han som går forbi :)
    Muren er jo super moderne, treng ikkje gjera noko med den med det første.

    Klem Eli

    SvarSlett
  9. Så koselig og fint bidrag,skulle gjerne hatt ovn her men har ikkje råd nett,kjøpte varmepumpe heller:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Fint ildested, tipper den varmer godt ja ;)
    Tøft bilde m mannen :)

    SvarSlett
  11. Flott ildsted! Det så deilig ut der! Fikk lyst til å slenge meg ned og nyte varmen!
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Kjempefine bilder og fin vedovn, kunne tenkt meg ein likedan:-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.