søndag 20. april 2014

Grøne fingra og slikt



Eg è litt lei av å konstatera kvar einaste vår
at storparten tå alt eg planta i fjor
aldri får sjå i år
og pengane eg brukte
ja de vei kor eg kunne ha turka meg med dei likagodt


eg har ikkje grøne fingra i da heila
eg har ikkje naturen på mi sida heller
her er vintrane vonde for plantar og veldig varierande
so da so øveleve ein type vinter
stryk med neste
om da e frost
snjo
 vind
pissetrengte hannhunda
elle regn
so e problemet


og bomkjøpet mitt so eg tidlegare har nevnt
hadde eg blingsa på
og hadde sone 1-3
her må du ha 5 og helst meir enn da
so da skamdyra prydkirsebærtreet vert som ein sommarblom å rekna..


men heldigvis kjenne eg nokon som har grøne fingra og vel so da
heime hjå mor finn eg alltid nye og velstelte planta
so må prøva lukka
hjå meg
stakkars...
:D

3 kommentarer:

  1. God morgen:)
    uffa då
    ønsker deg lukka til
    med hagen din i år<3
    fin påske dag til
    søte deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Dette høres kjent ut. Samme leksa her og, må stå H5 på minst på planter som kanskje kan overleve her og.
    Det største bomkjøpet mitt i så måte noen gang var da jeg kjøpte meg en god del Amerikanske Blåbærplanter.
    De strøyk med første vinteren alle sammen... Så ja de pengene kunne jeg like godt ha tørke meg bak med. He he.
    Så etter mange års prøving og feiling har jeg nå gått over til kun planter i krukker. Til og med gressløken har jeg i krukke, men den kommer heldigvis igjen år etter år.
    Påskehilsen fra Marit som nå skal ut i sola.

    SvarSlett
  3. Kjenner meg litt att ja...:-) i vinter var det faktisk tørke som tok livet av mykje, og det her på Sunnmøre. Vi hadde omtrent ikkje nedbør i januar og februar. Litt frustrerande er det men lenge leve optimisma, det blir nok planta nytt i år også:-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.