mandag 13. oktober 2014

Pipsa mine



Som de sikkert veit
likar eg veldig godt desse små etterlevningane etter dinosaurane



eg matar dei frå tidle haust til sein vår
i år kom dei att i hopetal og ville ha mat
og det får dei


eg lika så godt å sjå på dei, at eg gjev dei mat på bordet i hagen
i staden for i skogen


noko som til tider resulterer i at ein og annan
vert mat for katten
da idiotiske er at katten vår er stappa på dyr kjøpemat
og kan godt halde seg te musene, nåke eg prøve å forklare han omatt og omatt
men da ser ikkje ut te å siga inn
akkurat på dette punktet er eg og pus og sikkert pipsa og
veldig uenige...
og kvar gong ein liten pip ryk te, kjenne eg meg litt ansvarleg
eller kanskje mest uansvarleg..

2 kommentarer:

  1. soooo süß sind die vogelbilder!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av søte små pipper.. ;o)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.