mandag 20. april 2009

Bind deg ein blomekrans..

Ikkje lengje att no før me kan plukka blomar og binda kransar alt me orkar.



I år tenkte eg at eg skulle våge meg på litt meir slikt. Eg drøymer om å plukke inn store bukettar med roser og peonar, riddarspore, revabjøller og somarblomar i haug og dunge..men når alt kjem til alt vert eg så forferdeleg gniten og orkar ikkje plukke dei inn...dei er jo so vakre der ute i hagen...

Likavel har eg eit ynskje i år om å lage litt meir slikt som denne dama her driv med.

4 kommentarer:

  1. God kveld!
    Om du skal lage deg bare én eneste krans i sommer, må du velge deg Midtsommeraften!
    Da drømmer vi videre.....

    SvarSlett
  2. Herlig, det er faktisk så jeg får lyst til å plukke med meg en bukett med løvetann...ut på sommeren er jeg ikke så glad i løvetann, men om våren....sukk....

    Takk for god støtte i min anti strykekampanje....ha ha ha!

    SvarSlett
  3. Skjønner deg godt, je. Blomsterbedene mine er relativt nye og med kort vekstsesong tar det sin tid før det er snakk om å plukke inn store hauger. Men om 10 år... kanskje....

    SvarSlett
  4. Jeg digger jo kranser. Har laget en del i vår. Men nå snart står en EUKALYPTUSkrans på planen! Gleder meg. Men denne du viser på bilder her, var jo nydelig da!

    Hilsen Ljo

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.