mandag 1. juni 2009

Syrinar



Eg elskar syrinar. Har berre to no. Om nokre år vil eg ha ti...

3 kommentarer:

  1. Hmmm, og de hvite er de vakreste.... Og da har vel jeg og en litt romantisk hage da, bare så synd min syrin er så altfor langt unna sitteplasser emn det kan da fixes på. Rett og slett emd en stol under ;)

    ha en flott juni!

    SvarSlett
  2. Heeeei !
    Syriner, sa du ?
    Har tilsammen en meter med syrin, jeg - fordelt på to planter... Ikke mye å skryte av ! trolig ikke mye å skryte av de neste 20 årene her som vekstsesongen er kort som et godt år !
    Nå holder jeg på å planlegge 100 meter hekk... Men trolig er je kommet på sjukehjemmet innen den er så høy som jeg vil ha den.... Vi får nå sjå...

    Håper du har hatt ei hyggelig helg og er klar til å gyve løs på ei ny uke !

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.