lørdag 25. juli 2009

Moreller som teller...


6 kommentarer:

  1. Kom tilfeldigvis over bloggen din,
    og jeg falt totalt for dine betraktninger om ferie. Morellene ga meg vann i munnen! Ha en god lørdagskveld.

    SvarSlett
  2. Fantastisk bilde ;o)....

    Klem J.

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde!
    Moreller nam nam;-)

    SvarSlett
  4. å, fyttigrisen! kan eg smake????
    Har du prøvd å ovnsbake dei?(med litt sukker på) Og steike rugbrød på steikepanne i litt smør og honning..litt god ost på rugbrødet og morella på toppen!
    Prøv!
    Men ....då må du invitere meg!

    SvarSlett
  5. Oi, for ett flott bilde da :D

    Delta gjerne på interiørkonkurranse, eller andre konkurranser på
    www.fotoverden.blogspot.com

    Mvh Nina

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.