tirsdag 22. september 2009

Gratulanta i tusenvis

Duften av erteblomster, Vibeke feirer 100 000 besøk denne veka. Eg neiar i lag med alle dei andre gratulantane og takkar for mange flotte innlegg som har berika dagen vår.



I anledning 100.000 besøkande på bloggen sin, skriver ho dette:

BIG giveaway!
"I anledning at jeg har passert 100000 besøk her inne på bloggen min så ønsker jeg å feire med en STOR giveaway! Alt du trenger å gjøre er å kopiere dette innlegget og publisere det inne på din egen blogg :)


Vinnerne blir trukket ut førstkommende søndag, lykke til venner

!Disse herlige bloggerne som du kan se under her har bidratt med hver sin gave i denne anledningen og jeg kommer til å lage et innlegg her inne denne uken om hver og en av dem slik at dere kan bli bedre kjent med dem."


3 kommentarer:

  1. ...javisst var der sopp i parken også ;o)
    Men jeg er en stor pyse når det kommer til den slags ;o)
    Er vettskremt av de historiene om giftig sopp som forveksles med spise-sopp.. og VIPS - så er nyrene ødelagt :(...
    Jeg er faktisk så skeptisk til sopp at jeg er mistenksom selv til de jeg plukker i butikken,
    hahahaha...
    (byjente, tenker vel du nå -hihi).

    Klem til deg og nattinatt!

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har! Nydelege bilete og koselege tekstar:) Hit kjem eg tilbake!
    Ha ein flott ettermiddag og kveld:)

    SvarSlett
  3. tusen takk for gode gratulasjoner, du er nå så snill og du da :)
    gøy at du er med!

    klemmer

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.