tirsdag 9. februar 2010

Gamal medisin...



er nok meir dekorativ enn nyttig......

8 kommentarer:

  1. Å ja!! Jeg samler!! De er så flotte! Har mange, og noen har dødningehode på seg.

    Topp!

    :)

    SvarSlett
  2. Å!! Dette satt i gang gamle minner om min bestefar som var distriktslege i en bygd i Gudbrandsdalen da jeg var liten. Han hadde slike flasker over alt!! Og alt havnet på fyllingen da han døde ;-(

    SvarSlett
  3. Ja, dekorative er de bestemt da. ;-)
    Ha´en fin uge
    Klem, Birgitte

    SvarSlett
  4. Åh de er så sjarmerende!! Hadde jeg hatt bedre plass til hyller og skap hadde jeg begynt og samle. Gamle franske apotekflasker i patinert glass er så vakre, helt vidunderlige og lage fine stilleben av.

    Du tar så flotte bilder, håper en gang i fremtiden og bli like dyktig.

    Var det forresten deg som nettopp la igjen så koselige ord?? Ble helt varm i hjertet, og måtte straks inn her. Det er ikke så mange som er så flinke som deg til og beskrive tankenr og følelser. Anonym leser stod det, var ikke helt sikker i dag.

    Ha det så godt og varmt i kveld,
    God klem, Aina

    SvarSlett
  5. ..sku tru du jobba på apotekje....men hu som gjør det..har ikke tilgang til slike vakre flasker....vakkertvakkert....
    ..og ellers???

    SvarSlett
  6. Så sant , så sant !! Sjarmerande er dei jo ! Sitter og tenker på papp-eskene og plast boksane me har i dag.........Kontraster.

    SvarSlett
  7. Helt enig ! Hold deg for all del laaaaangt unna innholdet !

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.