mandag 22. februar 2010

Mjuk og rund

Overskrifta kan fort henspela på underteikna, men i utgangspunket tenkte eg skulle dvela litt med eit anna objekt med same fasong. Nemleg treningsballen min. Eg er ei dame i min beste alder og også i mi beste form, då med tanke på størrelse. Det er heilt klårt at eg hadde nytt godt av ein litt mindre radius og omkrets. Og eg er ikkje verre på det enn at eg trenar litt frå og til.
I dag tenkte eg at eg skulle trene litt med den overnevnte ballen. Stor, rund og blå.









Her nokre andre damer i full sving.




I allefall må eg inrømme at eg er av det bedagelege slaget og eg hatar styrketrening av den enkle grunn at det er tungt. men det må til seier min personlege trenar (som forresten kun har ringt meg ein gong siste månaden, då på jakt etter ei oppsrkift på ei snickerskaka...) Og når trenaren seier det då må ein adlyde. So rulla eg rundt her då, på golvet og trena korsettet som det også vert kalla.


Eg synes faktisk det gjekk som ein leik, eg kosa meg på den runde, mjuke og rett så behagelege ballen.....heilt til eg keik på instruktøren på tv'en. Der ho knapt var borti ballen, stiv som ein stokk i plankepossisjon på ein trill rund ball, låg eg djupt nedi , på ei halvflat utgåve av same modell. Ikkje rart eg tykte det var lett...


Eg trur eg får finne meg noko anna. Yoga kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.