fredag 5. februar 2010

Teflonhinneminneklubben....



Då eg i dag skulle bestille ei annonse og bad om å få den inn i avisa på laurdag, svara den kjekka dama i hin enden av telefonen; I morgen altså? Eg bad endå ein gong om laurdag og fekk atter same svar...lenge gjekk det før eg forstod det var fredag i dag og ikkje onsdag. Kvifor eg trudde det var onsdag må gudane vete, men like bestemt var eg der eg for tredje gong sa...ikkje i morgon, på laurdag!! Eg rødmar litt enno.....



Og dama hadde rett, i morgon er det helg og eg sit her i lunchpausen og gler meg. 4 timar att no...så fer eg heim til heimalaga pizza og helgaferie i heimen. Litt ski vert det nok også i helga, om so berre for å henta posten.......

God helg!

6 kommentarer:

  1. Hahaha...Å, så godt vi er flere. God helg, vel fortjent,)

    :)

    SvarSlett
  2. Hehehehe. Jeg kan jo bare si at du er nok ikke eneste medlem i den klubben.

    Jeg syns en av mine beste er da jeg dro for å handle. Fant varene i butikken, betalte...og dro hjem. Alle varene lå igjen i kassen, jeg pakket dem faktisk ikke i poser en gang....hihi. Aner ikke hva jeg tenkte på. Mali-mo mannen, stakkars, måtte dra tilbake til butikken og hente varene...jeg ble hjemme og rødmet. Dette var jo selvsagt nærbutikken vår, så det ble endel muntre smil i tiden etterpå....akk.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Gjett om jeg kunne gjort det samme da ?! :-)

    god helg til deg !

    SvarSlett
  4. Eg nekter for det i det lengste.... Men....
    Go`helg !!

    SvarSlett
  5. Ha..ha...utrolig bra:-)) Kan ikke følge med hvilken dag det er på toppen av de hele!!
    Du er god på såååå mye annet... Klemmmm

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.