lørdag 24. april 2010

Eit lite tilbakesteg..

Eg er jammen meg glad i dag, at eg har mykje arbeid som må gjerast. Hadde eg hatt tid til å filosofere over våren som aldri kom, hadde nok dagen vorte lang. No har det snjoa meir eller mindre sidan sist helg.



I dag var det so gale at fuglane skreik, sitjande på parabolantenna utanfor loftsvindauga. Dei stirra meg rett i augo då eg keik ut, anklagande. Eg har i vårleg rus flytta foringsplassen ut i skogen, og den var sidan i går heilt borte i kvit snjo. Ein stakkar, sat pjusken og forvirra på ein stol på terassen, med gul ull rundt heilt hovudet der den i desperasjon hadde gje laus på eit sitjeunderlag som ein av ungane har tova i si tid. So dag var det berre å gjere retrett og overlate terassen til fuglane att. Dei amerikanske blåbera, eg i same vårlege rus kjøpte sist veke, står framleis og frys utanfor døra...so folkens..me snakkast til våren!

NB! Bilda er ikkje arkifoto..dei er frå idag tidleg... :()

5 kommentarer:

  1. Haha, unnskyld meg - men jeg MÅ bare le litt av hele forvilelsen din :o)
    Ser for meg hutrende fugler, med smale ankleagende øyne...
    Men jeg må si meg enig : Det er til å bli tussete av... jeg tok ut utemøblene i går ettermiddag... det var jo meldt SOl i dag! Men kom det da tror du?? Neida... her er det tunge skyer og grått.. bakken er såvidt tørket opp etter natten monster-nedbør...
    men, for å sitere fra dagens Bt :
    "I Bergen finnes det ikke dårlig vær,
    bare sytete østlendinger som ikke vet å kle seg"...

    Så da så...

    God helg, kjære venn.
    Hold motet oppe!

    Klem J.

    SvarSlett
  2. Så herlig skrevet og NYDELIGE bilder. Her hos deg er det en fryd å titte innom, ALLTID så fantastiske flotte bilder. Blir skikkelig inspirert her :) Ikke lenge igjen til våren nå, går for nå som sola begynner å ta... Ønsker deg en strålende helg. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Så skjønn blogg du har :)))
    Eg likar både tekst og bilde :)

    SvarSlett
  4. Tolmod min venn, tolmod..
    men eg forstår deg..
    Syns det var fælt å køyre på arbeid fredag.. det sludda :-(
    Men utpå dagen kom sola..

    Ha ein vakker søndag.. :-)

    SvarSlett
  5. Ikjje fritt for at me har sett det kvite også ute i havgapet denne veka. Hos oss forsvann det fort heldigvis. Men det er kaldt og fuglane pikkar i meisebolla som heng igjen ute !! Med håp om ein god varm søndag !!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.