lørdag 12. februar 2011

Endeleg sol og endeleg helg...




...kva meir kan ein be om?

12 kommentarer:

  1. Tulipaner, sol og frihelg....en herlig kombinasjon;) Gode hilsner fra Mona

    SvarSlett
  2. Herlige bilder. Sol og fint her også i dag, men jeg er syk, dessverre, så jeg må holde meg inne. Heldigvis er jeg ingen suring, så jeg gleder meg over sola og lyset innendørs.

    Håper du får en fin kveld og søndag også!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  3. å ja deilig! Nei en kan vel ikke ønske seg stort mer, bortsett fra ei god helg!

    SvarSlett
  4. ...ikke mye ;) Har endelig fått solen tilbake vi, og idaghar det vært herlig, på trilletur med lille chubby ;)

    Nydelige bilder fra stuen din, likte så godt den hvite sofaen/stolen? der, og de bildene på veggen. Lurer på å lage til en sånn bildevegg til soverommet.

    God helg!!

    SvarSlett
  5. ...ingenting!
    Har et bra utgangspunkt da ;)
    Så fine bilder av fine ting.
    Nyt helga videre.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine bilder du viser!! Herlig med helg:)

    SvarSlett
  7. MMMMMMMMMMMMM kom sol!!! Så deilig når sola flommer inn, og man kan kjenne at den varmer... Så skjønt å sette føttene på et solvarmt gulv!
    HIlde

    SvarSlett
  8. Hurra for sol hos deg! OG meg idag....Kooos med tulipaner! Klæm

    SvarSlett
  9. mmmm! Hærlegt!
    Tullipanar gir alltid godt humør! :)
    Sofaen din...den var utruleg lik på min! (VEEELDIG FIN!)Bolia?
    Flott og ryddigt der i heimen din!

    SvarSlett
  10. Håper du har nytt hver solstråle i helgen og at du har hatt det bra.

    Jeg synes det var aldeles fantastisk å se solen. Stikk gjerne innom bloggen min og se hvordan min helg har vært.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.