torsdag 4. august 2011

Familietid...



Den siste tida har me teke oss tid til å vere saman med venner og familie, me har fare på fjellturar og bada i vestlandselver og kulpar. Haugavis av flotte bileter har funne vegen i fotoalbummet (Google+) og sjela har fått kvilt seg litt. Det har vore gode dagar og minna har me tredd på strå, og hengt dei til turk over ein gamal vedovn i eit rustikk og sjarmerande stølshus ein eller anna stad i Modalsfjella..

Takk for fine ord på tidlegare innlegg, dei samlar eg og på :)

3 kommentarer:

  1. strawberry! yum-yum .. even drool dripped here! and this summer I have not tried the strawberry (too hot it was in the woods

    SvarSlett
  2. ..slike minner er så gode å ha!
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som herlege dager!
    Det er nokon som finn firkløvere i fleng, eg er ikjje ein av dei. Har vel aldri funne ein einaste ein. Syns eg har vore ganske heldig i livet likevel... : )

    Flotte bilder nedover på bloggen - som vanleg! KLEM!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.