mandag 17. oktober 2011

Smått om senn...

Drivhuset som skulle verte ferdig i sommar har trekt litt ut i tid som alle gode prosjekt plar gjere.
Eg føler at fallhøgda er stor når eg seier at det er eit drivhus i si rette forstand me prøver å hesje opp.

   
   

Som de ser av bilda (klikkbare) så er det no mest rot og skrot enno. Dei gamle vindaugene skal utgjere sjølve driv-delen. Hus kan vi kanskje ikkje kalle resten, men det som dei på engelsk kallar "Lean-to". Altså eit litt tilbygg som lenar seg tungt mot huset. Taket vert i fyrste omgong laga av ei ramme med plast-trekk som kan opnast og latast att når ein kjenner for det. Isolasjon er det i fyrste gong ikkje snakk om. Dette vert eit sommar hus. Og når eg har vaska vindaugene skal de sja at det går an å sjå både ut og inn :)

Utfordringa er å få det til å sjå sjarmerande og rusikk ut. For øyeblikket er det meir som eit skjemmande byggverk naboane kan finne på å klage på og ungane trur det spøkje i .... men te neste år... ;)

8 kommentarer:

  1. Det blir nok bra til slutt.....

    SvarSlett
  2. Ja - ting kan ta tid... Men dere er jo igang iallefall. Et drivhus hadde bare vært drømmen - skulle hatt større tomt :)
    Ny header forresten :))) Heidi

    SvarSlett
  3. Hi,
    I am sure it will be wonderful in the end. I sounds so charming and it is so nice that you are using old windows. It will give it a lot of character.
    Kram,
    xoxo Ingrid

    SvarSlett
  4. Høres ut som et supert prosjekt!! Blir spennende å se etterhvert. Så et bilde engang av noe som ligner på det du beskriver, og det så absolutt idyllisk ut. Masse gamle vinduer som var satt sammen til et slags erivhus/sommerstue med slyngplanter og rustikke møbler. Mye mer sjarmerende enn et bygg laget av nye materialer synes nå jeg.

    SvarSlett
  5. Blir helt sikkert kjempebra. Det er jo veldig lurt å lage en sånn "lean to", det høres jo ut som litt mer overkommelig og adskillig mindre plasskrevende enn et eget bygg. Veldig god ide!!

    SvarSlett
  6. Hej Vad fint här, och vad kul du hittade till mig! tror det blir jättebra det där! älskar gamla fönster och samlar när jag kommer ihåg, för någon gång ska vi bygga en orangeri-veranda på baksidan har jag bestämt :)

    kram Lycke

    SvarSlett
  7. Jeg tror dette blir veldig bra jeg.
    Planen må jo få lov til å modnes litt ;)
    Gleder meg til å se neste sommer.

    Nå skal jeg endelig komme meg avgårde til en Fargerike i nærheten. Har lokalisert den nå. Tror kanskje at jeg skal ta med meg litt drivvedtapet også. Tror det blir kult å tapetsere de espaliene som jeg skal henge opp ReVinylene mine på når jeg skal på marked.

    Fin uke te dæ! :) Klæm Siw

    SvarSlett
  8. Å so spennande!! Det vert nok "smell-fint"!!Vonar på oppfølging på bloggen så du kan gje litt gode tips.... (Har også gml glas ståande i påvente...)
    Flotte innlegg du har hatt i det siste, og takk for kommentar hjå meg! Klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.