onsdag 13. juni 2012

...lengt...

Heile vinteren, delar av våren og mykje av hausten lever eg i lengt etter ein ting...sommaren.
No er den her og eg prøver å supe inn alt eg orkar av sol og sval bris, blomar og lukta av varme...

 

Det er kanskje spesielt når ein bur slik til som her i Hakkadalen, at desse korte sommarstundene vert som gull å rekne når me sit her i snjo og blåst utan so mykje som eit solglimt i månad etter månad...



..eller so har eg berre begynt å verte gamal....

(Bilda i dag har litt Instagramfeel grunna ein feilinnstilling på kamera då eg låg og rulla meg i blomsterenga her hin dagen...)

4 kommentarer:

  1. Hadde vi ikke hatt disse sommermånene og den flotte våren og ikke minst fabelartige naturen hadde jeg flytt sørover.

    Nydelige bilder , ha en fin dag.
    Marit.

    SvarSlett
  2. Så nyyydelige bilder, flott sommerstemning!
    ha en fin sommerkveld
    - Jorunn

    SvarSlett
  3. For ein fantastisk plass du bur på og nydelege bilder!
    Herleg med sommar og lyse kveldar, men no vil eg ha litt varme også!
    I kveld fyrer eg i ovnen....
    Klem

    SvarSlett
  4. Flotte bilder, skikkelig sommer idyll. Jeg håper vi får litt varme etterhvert, her hos oss har det vert ganske kaldt.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.