tirsdag 14. august 2012

Ferie..

Ei kjapp dannelsesreise i Skandinavia er no over. Medan hage- og glashusinnlegga har putla på og gje, har me vore ein rundtur til Sverige og Danmark.



Alle de kjekke som har kommentert og evt stilt spørsmål skal få tilbakemelding. Mine flotte pølsefingra, kombinert med høg fart og liten mobil har klart å slette nokre av dei når eg skulle trykkje på publiserknappen. Skal prøve å grave dei fram att frå dei glømdes dal.



I tillegg kom eg heimatt til ein heilt ny blogg, med nye farga og fontar. Kva som har hendt må gudane veta, men det tek litt tid å få alt på plass att. . Da kjem snart meir frå turen, men nett no må eg komme meg innatt i kvardagen att...

Tudeluu eller noko i den duren :D


2 kommentarer:

  1. Flotte bilete!

    Velkomen heim :-)

    Ikkje alltid enkelt på mobil nei ;-)

    klem din veg i Hakkadalen

    SvarSlett
  2. Så koselig. Jeg håper dere har hatt det fint. Takk for kommentaren på dagdrømmer-innlegget mitt. Det er fint å se at jeg ikke er alene, men jeg føler jeg nærmer meg en alder der jeg kanskje burde slutte, men det slutter nok fort nok av seg selv. Som du sier.. at tankene går mer til middag og slike ting etter hvert. Hehe.
    Jeg tror alle dagdrømmer (spesielt de fleste i en viss alder) men man skal liksom ikke si det høyt...
    Jeg tenker litt sånn at ferie også er et liv litt sånn "et liv på siden av livet" også, fordi du reiser dit du kanskej aldri har vært, dit du treffer mennesker du aldri har møtt og det du møter rundt neste sving har du ingen anelse om. Overraskelsene kan så lett komme.

    Derfor reiser jeg på ferie igjen, snart. Imellom tiden ligger jeg her og drømmer.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.