søndag 26. august 2012

Sopp og bær

I dag har vore ein slik fin seinsommardag, der eg har hatt tid til både gå i skogen etter sopp og langs ferdavegen etter ville bær.


Ein slik rikdom kan ikkje målast i pengar. Ein herleg dag for heile meg, og for flåtten og då sjølvsagt. Da va so gale at då eg tok av meg buska for å hive den i vask rett etter turen for å kvitte meg med uanska blindpassasjera, datt det til og med ut eit heller vakse eksemplar av ein hestamaur...



Da var ikkje rart med etandes sopp i skogen. Ametystsoppen bør ein ikkje setja til livs om ein har det kjært, men trompeten var eit etterlengta syn må veta. For dei som plukkar sopp veit at det er ein smakfull liten snack.....so eg helsar deg velkomen sopptember!

5 kommentarer:

  1. Herleg :-)

    Fin veke i Hakkadalen ;-)

    klem

    SvarSlett
  2. For ein fin dag du har hatt og fantastiske bilder!

    SvarSlett
  3. Å, du milde ღ
    DU tar bare de
    mest fantastisk
    bildene EVER ღ
    N Y D E L I G !
    Ha en fiiiiiiin
    ukestart, klem
    fra Mette :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  5. Så flott bilder! Bær kan eg nok plukke, men soppen held eg meg langt unna - eg er ikkje stø på kva ein kan ete - så den kjøper eg på buda. Ha fine haustdagar der vest i landet - klem:-))

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.