fredag 18. januar 2013

TV-stova


NIB utfordrar oss på TV-sona i heimen. Her foregår all TV-sjåing i 2 etg.

 

Mannen vil ha nyare og større TV, sjølvsagt, men la oss vera ærlege, dette rommet kler ikkje noko større TV er eg redd. Ikkje det, for få år sidan var denne TV-en enorm....men so e no eg ofseleg gamal og, syns da ikkje è lenge sidan eg hadde svart/kvitt-tv som måtte varmast opp ein halv time før bildet slutta å rulla..


og eg har tid å blogge i veg..for no legg ungane beslag på herligheita...

12 kommentarer:

  1. Så fin tv-stue dere har- syntes tv gled naturlig inn her, vi har faktisk klart oss uten tv i snart seks år- etter at den gamle tok kvelden...men det kommer nok tv her etterhvert- vi ser dvder på en liten dataskjerm- og det er faktisk helt greit. Så herlig med cupcakes til fuglene- utrolig nydelige fuglebilder du tar;)

    SvarSlett
  2. kjemp flott! :) som alltid :)
    -Diana-

    ps, stikk gjerne innom meg, give away som går ut på søndag. ;) sånn viss du vil vere med :)

    SvarSlett
  3. Dette var flott dette!
    Liker lyset som kommer inn...
    Og de hvite høytalerene og alt det andre hvite.
    Ett nydelig eksempel på at tv-kroken kan være fin :)
    Håper du blir en av de heldige vinnerne, selv om du slettes ikke trenger noe nytt så fint som du har det!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. herlig det øverste bilde der! Lys og lekker tv stue:)

    SvarSlett
  5. Kjempekoseleg TV stove! Synes Tv'en ser svær ut eg:-) Her ønsker mannen seg også større TV, men eg synes TV'en vår er stor nok i vår vesle stove:-) Ha ei koseleg helg!

    SvarSlett
  6. Veldig fint!
    Ligg under dyna og syns litt synd i meg sjølv.
    Atsjo!

    Klem utan smitte ;-)

    SvarSlett
  7. Syntes det var en veldig fin tv stue jeg!! :) Koselig. Deg skal jeg begynne å følge! Kjempeflott blogg! Ha en fin kveld og lykke til :-))
    Henriette

    SvarSlett
  8. Hadde jeg hatt en så fin TV-stue, så hadde jeg sittet med ryggen mot TV og sett på stua i stedet ;-) D

    SvarSlett
  9. Veldig fin tv stue.

    Vicky
    Ny følger

    SvarSlett
  10. Riktig lekkert dette her.....
    fin kveld...

    SvarSlett
  11. For et lekkert bidrag!
    Tvi tvi i utfordringen hos NIB :)

    Fin fin kveld til deg

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.