søndag 24. februar 2013

Glashusstemning


I dag er eg so lukkeleg fordi eg skal fyre opp glashuset for året. Huset er ikkje isolert så det vert ei kostbar affære (heldigvis har me Noregs billegaste straum), men eg klarar ikkje vente lengre. Om det viser seg at eg ikkje klarar halde oppe spiretemperatur, får eg ta plantane med meg inn, men eg håpar at vinteren veit han er gårsdagens nytt og at alle veit at våren er det nye kvitt...


Her ser det stemningar frå drivhuset i går, no skal eg ut og så....kjem sikkert bilder frå det seinare i kveld.
Tudeluu!

2 kommentarer:

  1. spennende..... :) gleder meg til å se... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Åhhh, det så skikkelig herlig ut!
    Fin-fin blogg du har forresten!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.