søndag 24. februar 2013

Morgonstund

 

Eg har tilbrakt mesteparten av dagen i drivhuset, men før det fekk eg nyta formiddagssola i djupe drag då resten av gjengen for te Voss for å stå slalom... eller kva det heite(?) Skuldra mi gjev meg enno ei orsaking for å sleppe unna nedoverbakkekjøring. So eg har kosa meg, sjølvsagt i lag med PIP her i sola. 


Nokre gonger tenkjer eg at me må vere dei siste menneska på jorda som ikkje har ei eller fleire kaffimaskiner. Kvar gong temaet kjem på bane endar me opp med ynskjer som øveskrid lommebokvolumet og enden på visa vert kvar gong...at me framleis må laga kaffien vår på gamlemåten...

Dafø e detta innlegget og ein søknad i NIB si"finaste morgonstund" utfordring dar premien ikkje er ringare enn.... ei kaffimaskin. Eg er klar over at eg bør belaga meg på kokekaffi ei stund til for der var ein skokk flotte bidrag, berre sjå HER.

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Disse pip-koppene er bare helt skjønne, kommer nesten litt i vårstemningav bildene dine jeg :)

    SvarSlett
  2. John. Jeg som trodde vi var de siste uten kaffemaskin. Høres herlig ut å ha vært i drivhuset.... D

    SvarSlett
  3. No var primulaen komen på sin rette plass.nydeleg M.

    SvarSlett
  4. eg mao venta i nokre månader ti før eg faor gao i drivhuse.......og eg gler meg heilt voldsomt!
    datta va eit fint bidrag!

    Eg e frao Sogndal.....og er seie hin dagen og :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Nydelege bileter og herlege fargar !
    Hadde eg ikkje visst betre ville eg trudd at dei var tekne ein midtsommarsdag :)
    Strålande veke til deg !
    Klem / Janne

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.