onsdag 27. februar 2013

VossUp?


          


I dag har eg fått gleda av å verta guida gjennom mykje Voss, av ei ekta vossataus. Da va veldig kjekt. Da einaste eg kanskje burde styrt unna va fyst Danglo opp og so Dinglo ned på veg te og i frå Hanguren fø å møta resten tå dei respektive fameliane fø ein pitstop på utsiktsposten. Dei brukte dagen i Bavalen på ski. Tåskaskap, men eg øvelevde no heldig vis. Me avslutta dagen på Patina på Evanger og dar kjøpte eg meg noko skrekkjeleg flott som eg skal visa ein anna dag. På Patina fekk me verdens beste sørvis som vanleg.
Og alle va einig om at det hadde vore ein kjekk tur.

3 kommentarer:

  1. Skummelt å ta dinglo og danglo. Men flott når en kommer opp. Koselig på Voss. D

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en kjekk tur også ;-) Har lest om den kafeen, men aldri vært der. Bør ta et stopp neste gang vi kjører over fjellet.

    God natt til deg!

    SvarSlett
  3. Eg elskar Voss og eg ser kor du har vore. Vi var på Voss på ferie ifjor. Ein drøy time å køyre var meir enn nok med 2 veker gml baby ++. Vi koste oss masse både på museumet, bassenget, oppi bana og i gatemiljøet. Var du innom Tre Brødre? Ser slik ut. Vi hadde tenkt å raste der, men fekk bakoversveis over prisane. 70 kr for eit stykke eplekake. Sunnmøringar som vi er gjekk vi ut derifrå og bakte kaka då vi kom heim. Vi rekna sjølvsagt på pris pr stykke når vi laga den sjølv og vi var vel nøgde med å ha gjort eit kupp ;-) Eg var på Patina og. Amma og drakk bjørkesaft! :-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.