mandag 25. november 2013

Arkitekt

 

Denne veka vert det mykje peparkake
Det er eit par år sidan eg fekk smaken (!) på dei med tanke på
dekorering og julestmening og jaktar stadig på nye idear


Dei små husa skal eigentleg pyntast meir og hengjast på ein kopp gløgg eller noko anna varmt
men eg las noko her hin dagen som fekk meg te å smila
Sweet Paul hadde DIY på dypping av lys
og heilt til slutt stod det
og gjere slik og so
så dei ser heimalaga ut..
Heilt omvendt av da eg vaks opp med
då va kunsten å få da heimalaga te å sjå kjøpt ut...
So då vise vel desse husa at eg føl med i tida
dei kan i allefall  ikkje skuldas
å sjå ferdigkjøpte ut...


2 kommentarer:

  1. Jeg synes husene er skikkelig fine og sjarmerende.
    Juletrærne også.

    Selv har vi ikke kommet i gang med pepperkakebakingen enda, men planen er der...som vanlig.

    Ha en fin ny uke.
    klem

    SvarSlett
  2. Så fine! Eg o kan ver arktitekt når det e i den størrelsen!:) ha ei fin førjulstid!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.