onsdag 15. januar 2014

Mindfulness?



Då eg var liten var det ikkje noko kjekt å få heimaspøta sokka te jul eller ellers. Dei klødde, såg heimalaga ut og tanken på gråmala tregolv og lakka tråppe saman med glatte ullsokka får meg framleis te å ta meg te bakhåve. 
Nokre bestemødre og grandtante sukra pillen med ein sjokolade eller nokre krone inni sokkane og gjorde skuffelsen litt mindre.
No har det seg slik at sjokolade og krone har ungane mine nok tå. No vil dei  ha heimaspøta sokka. De kan tru eg vart overraska då leveransen av heimaspøta sokka frå mor mi ikkje kom fram denne jula av plausible grunna, og jentungen såg sorgtungt på meg og sa at då måtte eg rett og slett strikka eit par til henne.



No er eg inga strikkedama og i allefall ikkje sokkestrikkedama. For da fysta so er eg ei hastig sjel og slit med å få spøta te å sjå fine ut. For da andra lika eg ikkje å gjera da sama to gonga...
Men når ungane ber så fer mor på Coopen og kjøpe garn. Sidan eg allereie har opp te fleire "doktorgrada" og eit par "svennebrev" frå internetten, googla eg berre "strikkasokka" og landa hjå Petunia som hadde ei super oppskrift med bilder og kloke ord slik at tilogmed eg fekk til å strikka hel..

So i dag har eg stikka og sanneleg er det mykje mindfulness i det å sitja med eit spøt.
Det vart kanskje ikkje so fint, men eg har forstått at i motsetning te då eg vaks opp, så skal ikkje alt no for tida sjå ferdigkjøpt ut......det skal sjå ut som om da nettopp e laga heima....

10 kommentarer:

  1. Koselig å lese om dette du nå skriver om!
    Og det er så sant, også for meg, dette med hjemmelaget. Var ikke så spennende med verken hjemmestrikket eller hjemmesydd når jeg var barn. Men du verden så deilig med ett par hjemmestrikkede sokker nå!
    Og, det er avslappende med ett strikketøy i hendene.
    Ønsker deg en fin kveld!
    Mette

    SvarSlett
  2. Ja, det er litt sånn mindfulness i det å strikke. Herlige farger du har funnet til sokkene :)

    SvarSlett
  3. Ingenting er som hjemmestrikket! :) Jeg er heller ingen strikkedame, så jeg blir så glad når bestemødre strikker både sokker, pulsvarmere, jakker og dukkeklær til mine. Gull verdt! Sokkene du strikker kommer til å bli supersøte! :)

    SvarSlett
  4. Det gleder iallefall mitt strikkeglade hjerte at strikking er "in" igjen.. Og sokker (jeg kaller det labber) kan jo strikkes i all verdens gladeste farger og da blir man jo glad av å strikke dem også.. Nå skal du bare se at du blir bitt av basillen..

    SvarSlett
  5. Jeg tror du er inne på noe ... leste nettopp at strikking er det nye yoga :)

    SvarSlett
  6. Ja- du må bli en strikkedame!! Gleder meg allerede til flere nydelige bilder av strikkeprosjektene dine;) Synes sokkene så riktig bra ut!! Jeg holder også på en med en sokk som aldri blir ferdig- men denne helga må jeg bare ta meg alvorlig sammen;) Tror absolutt at strikking er godt for sjela;) Fin fredag til deg.

    SvarSlett
  7. Skrev en kommentar som forsvant..sukk.. men nydelige bilder av vakre sokker. Håper du blir en strikkedame jeg- det hadde vært gøy;)

    SvarSlett
  8. Må smile litt :)
    Strikkesokker her i heimen det er bestemor sin jobb. Jeg sender bestilling og hun strikker. Takk og pris, for bestemor.
    Herlige farger på sokkene.

    Ha en finfin helg.
    Klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.