torsdag 13. mars 2014

Going solo



I går gjekk eg i gong med eit prosjekt som eg står heilt aleina i
eg har gje mot familieviljen 
og begynt å rehabilitere eit gamalt kjøkkenbord
Resten av familien vil ikkje ha det
dei syns dette er både upraktisk og kanskje heller ikkje so fint...
men eg, eg gjer meg ikkje før da e bevist
at da ikkje går...



Er ganske spent på korleis det vert når ein ikkje gjer om gamalt
men berre prøver å setje det tilbake i gamal stand
eller gamal ny stand vert det vel :D

5 kommentarer:

  1. Det
    Blir nok kjempefint:)spennende å fikse opp noko gammelt!

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Dette kan bli kjempefint, bare ikkje gi deg.

    Klem,

    SvarSlett
  3. Spennende med sånne prosjekter.
    Noen ganger er man heldig og resten av familien må innrømme at det ikke ble så gale likevel, og noen få ganger kan det bli superbra. Det viktigste er vel at du blir fornøyd, så kan resten tenke hva de vil :)

    Lykke til!!

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)
    Du er veldig flink til å se det "vakre" i alt, så
    dette kommer helt sikkert til å bli nydelig ❤
    Fortsatt fin uke til deg, klem fra Mette

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.