søndag 25. mai 2014

Når åndi kjem øve latskapen


Eg har so lenge me har hatt terasse, leita etter rette fargen 
eg vil ha lys grå eller noko slikt fint
men når huset er kvitt då vert me snjoblinde berre me vågar oss ut i sola
eg veit for eg har prøvd
og av ein eller anna uforklarleg grunn har eg då tenkt at alternativet er brunt men har aldri heilt likt det
den kresja med fargane på møblane og skapte meir uro enn ro
so plutseleg ein dag kom eg på at eg kunne gå motsatt veg
eg kunne velge gråsvart i staden for gråkvit


og  i dag fekk eg ånda over meg
svusj og vips so var det gjort
heilt sikkert utan rett grunnarbeid, men ken har vel tid te slikt når arbeidslysta heilt plutseleg kjem rekandes på ei fjøl
heilt sikkert fø at eg hadde droppa årets firmatur te London i helje fø å skriva på
ei eksamensoppgåva 
og alt eg har klart å få gjort er å henje i ein makramestol i sola på terassen 
og tenkje på henne
sånn pittelitt
so for å ordna litt på samvitet
vart da maling av terasse

4 kommentarer:

  1. Que delicia, com tempo quentinho, providenciamos para colocar tudo no lugar e bonito. Parabéns pelo belo blog.

    SvarSlett
  2. Hehe... du skriver så herlig :)
    Kjenner meg litt igjen her også...
    Alltid koselig å titte inn her til
    deg :) Her hos meg er det meldt
    sommerlige temperaturer i noen
    dager fremover, så her skal jeg
    prøve å få ut hagemøbler, grill og
    slikt :) - får bare håpe at yr.no
    holder ord... Ønsker deg en fin
    ukestart, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hei! Leste et sted her at dere hadde brukt malingen klassisk hvit / råhvit på husveggene. Er dere fornøyde, eller synes dere det ble for hvitt? (ubehagelig i solskinn). Vurderer den fargen skjønner du... :-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.