søndag 10. august 2014

Heimekontoret


Heimekontoret mitt har ikkje endra seg mykje sidan desse bilda vart tekne
for ei tid tilbake
tenkte å ta litt nye til denne månadens utfordring hjå NIB
men det brotne handleddet protesterte vilt
så det vert med gammalt nytt denne gongen
kvitmala panel og interiør frå IKEA


Ingen lekker Mac her
berre ein dokka bærbar Asus med ekstra skjerm og tastatur
tegnebrett og ekstern disk
printer som ikkje virker....
masse ledninger som eg på ingen måte klarar å skjule
men så tenkjer eg som så
da e no ein del av teknologien
nett so monstermastene i Hardanger 
og så leve eg med det
Kontorplassen vår skal ut av den kvite romantiske stilen
og over i ein litt røffare 
når far min skiftar ut det gamle golvet på arkje
i huset på garden, eingong..
Kjem tid, kjem råd
og då skal de få sjå
:D

6 kommentarer:

  1. Ønsker deg god bedring med armen og lykke til i Nib utfordringen.
    Praktisk og lyst kontor. Likte det godt jeg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. wundervolle bilder, alles ist sooo schön hell!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  3. Så fint hjemmekontor :) Likte godt stolen.

    SvarSlett
  4. Så flott hjemmekontor med mye plass:)
    Her er det nok lett og være kreativ, så lyst og trivelig ♥
    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  5. Flott med hjemmekontor.
    Lyst & delikat.
    Håpe armen din blir fort bra.
    Ha en fin mandag.
    Christina

    SvarSlett
  6. Skotvodlo country living12. august 2014 kl. 13:55

    Likte dataplassen dekans knallgodt. Kanskje dan vert kopiert her i heimen..

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.