søndag 28. september 2014

Endeleg



Endeleg vart vaskerommet ferdig


Me manglar framleis fliser og skikkeleg elektrisk opplegg...



men resten er på plass


dots på veggen til alle sekkar og gymbaggar som før låg og flaut
(bastveska mi er kun til illustrasjon)


Alt har sin plass


Eit fryseskåp har forvilla seg inn i varmen(!) Det er likt oppsett på begge sider, under benken på denne sida står skittentøykurvane på rekke og rad


når det gjeld fliser
veit godt kva eg vil ha
men usikker på om eg får det..


men ellers er eg skikkeleg nøgd!

6 kommentarer:

  1. Å, stønn...heldiggris:) ;) Jeg har et knøttlite og rotet vaskerom;);)Drømmer om et slikt som du har...da hadde det kanskje vært gøy å vaske klær;)
    Kos deg med ditt nye og fine vaskerom.:)
    Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Great laundry room!!! I'm a bit yealous!
    Have a nice evening!
    Greetings from Austria,
    Steffi

    SvarSlett
  3. Det var vaskerommet sitt, det!
    Vi har ikkje eit fnugg av system på vårt, så dette var fin inspo (og eit spark bak til å ta
    tak i svinestien :)

    Emma

    SvarSlett
  4. Så flott det ble, gratulerer!! Nå blir det jo en fryd å vaske klær:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Så flott vaskerom du har, og så ryddig... :-)
    Ha en fin mandag :-)

    SvarSlett
  6. Ja takk, det vaskerommet skulle jeg gjerne hatt. Superfint!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.