onsdag 21. oktober 2015

Skumle skogen


..er du redd for skogen?

I Hakkadalen har me ein skummel skog
ein vakker, men dog so skummel skog
eg har plukka sopp der mange gongar
men uansett om det er midt på dagen i strålande sol
kjenner eg på gufset frå noko
tør aldri gå dit aleine


her hin dagen eg og jentungen var på tur med kamera
fanga me noko løye på film
ein stad der sola ikkje skein
gloa da i mørket


på same staden
uansett solvinkel
..hjelpes!



bra eg ikkje såg da før eg kom heim
og bladde i bilda...



bilde 1-2 og 5 er tekne seinare
då stilte me mannsterke
med skjelvande bein
da høyre med til historia at
da løgna i skogen var borte
og alle kom seg vel heimatt

1 kommentar:

  1. Ååå...huttetuuu!! Kan også kjenne skikkelig gufs i enkelte skoger!
    Godt du ikke så det før dere var hjemme:-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.